sobota, 12 czerwca 2010

Długo mnie tu nie było...

i sporo wydarzyło się w między czasie...ale nad jeszcze przed obroną, została przesunięta o trzy tygodnie na 21. czerwca. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy.

zaczęłam serwetkę frywolitkową:

którą zdążyłam już skończyć i podarować najwspanialszej kobiecie na Dzień Matki. Zdjęcie skończonej serwetki będzie później.

W między czasie trochę nas zalało. Na szczęście tylko działkę rekreacyjną, ale i tak wygląda to niezbyt ciekawie. Jak zobaczyłam efekt kiedy zeszła woda, byłam przerażona.

wszędzie szaro tylko kilka kolorowych kwiatów widać

Na Dzień Dziecka starszej dziewczynce kupiłam coś czym pomału chcę ją zarażać, ale pozytywnie oczywiście. Mianowicie jest to:

zestaw do wyszycia misia Tatty Teddy i tamborek. Będą to pierwsze narzędzia tej Młodej Damy do wyszywania.

I dzisiaj skończyłam, na próbę kwiatek przestrzenny z ostatniej WENY. To ma być goździk. Jakoś mi tego nie przypomina, ale wygląda całkiem fajnie.



Jeszcze z mojej ulubionej serii haftów krzyżykowych zaczęłam robić zakładkę do książki, ale jakoś nie mam natchnienia aby wyszyć back stitch, za tym po prostu nie przepadam.




Teraz przez kolejne 9 dni, a może 8, skupiam się na II recitalu dyplomowym i obronie pracy dyplomowej.
No i jeszcze muszę uczcić po drodze swoje ostatnie urodzinowe "dzieścia"

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu Twoich 20 urodzin :) .Prubuj zarazac mlode pokolenie .Prace sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. to moje ostatnie "dzieścia", za rok będzie już "dzieści". ALE ZA ŻYCZENIA SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to najlepszego:-) i powodzenia na obronie!!
    Ja moje krasnale też nauczyłam wyszywać, syn ma nawet większe zacięcie to tego niż córka. Śmieję się, że jakby w przyszłości chcieli zostać chirurgami, to podstawy już mają;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie :)
    Tak jak pisałam wcześniej - mój tata wyszywa krzyżykiem. Mam nadzieję że pokażesz u siebie jakieś prace Pociech. Ja muszę wyszperać to od czego zaczynałam moją przygodę z wyszywaniem :)

    OdpowiedzUsuń