czwartek, 26 maja 2011

nadal majowo, nadal sportowo

Póki co trwam w postanowieniu aktywności fizycznej. Co prawda różnie to wygląda, ale czasem różnorodne obowiązki nie pozwalają mi sportowe spędzenie czasu. No i nie spodziewałam się, że z takiego powodu będę sfrustrowana... Na rowerku śmigam do pracy i z powrotem, biegam sobie...  Jakoś zupełnie niespodziewanie rozkwitło życie towarzyskie... A ja postanowiłam coś zrobić jeszcze ze sobą... Wczoraj byłam u fryzjera, przycięłam włosy... może na dniach jakąś fotkę wstawię... pomyślę o tym :) I jeszcze w związku z uprawianiem, rekreacyjnym, sportów, postanowiłam zmienić okulary na soczewki kontaktowe. Na razie przynajmniej na czas aktywności, ale już czuję że będę nosić na co dzień i zawsze i wszędzie. Okazało się też, że na jedno oko wada jest tak mała, że soczewką nie ma co jej korygować, ale na drugie, owszem, trzeba. I tak koszt miesięczny soczewek to około 15zł, więc jak tu się nie przerzucić na taką wygodę? mimo że ja kocham swoje okulary... przecież nikt nie powiedział, że nie mogę ich nosić... w zależności od humoru będę nosić okulary, albo soczewki :) Także zmiana image'u nastąpiła, nieznaczna jak na mnie, ale jednak :)
A sukienka się robi, tylko coś nie mogę jest uwiecznić aparatem... Pewnie dojdzie do tego dopiero gdy ją skończę i będzie gotowa do ubrania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz