środa, 30 listopada 2011

Cukierasy

W końcu się zdecydowałam. Ogłaszam CANDY. Do wylosowania będzie NIESPODZIANKA. Zdradzę, że będzie to coś świątecznego, coś krzyżykowego, coś frywolitkowego. Zapraszam do wzięcia udziału wszystkich lubiących niespodzianki i prezenty.


Zasady:
1. Jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu zostaw komentarz pod tym postem.
2. Podlinkuj informację o moim candy na swoim blogu, i umieść baner - najlepiej w pasku bocznym.
3. Zapisy do 10. grudnia do godz. 23:59, losowanie 11. grudnia w niedzielę.

19 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza :) Mam nadzieję, że przyniesie mi to szczęście :) Uwielbiam niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smaczne cukieraski a że ma byc niespodzianka to super-zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię niespodzianki :-)
    zapisuje się w kolejce - i licze na łut szczęścia przy losowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ogromną słodyczomanką i ten słodki, laseczkowy banerek do Ciebie mnie przywiódł;a że uwielbiam niespodzianki to z wielką ochotą się zapisuję i szczęścia mojego spróbuję:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na małe co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może i ja spróbuję tak pysznie te cukierasy się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się dopisuję :)
    podlinkowane na moim robótkowym blogu::)
    http://pudelkoemi.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię niespodzianki. Piszę się na Twoją. Ciekawe co przygotowałaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię cukieraski - niespodzianki....może do mnie los się uśmiechnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również z miłą chęcią dołączę do zacnego grona :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz cudne rzeczy, twoje krzyżyki są takie równiutkie;-)
    Dopisz mnie do listy chętnych, proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście,że uwielbiam niespodzianki, więc się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością powiększę liczbę chętnych na Twojego cukierasa

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niespodzianki :)

    Ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama zorganizowałam candy niespodziewajkowe, grzechem byłoby nie zabawić się u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo cieszę się że trafiłam na twojego bloga bo robisz śliczne frywolitki (i nie tylko)które po prostu kocham:)Więc zapisuję się bo też lubię niespodzianki:) I zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie niespodzianki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzutem na taśmę dołączam do zabawy :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń