poniedziałek, 9 stycznia 2012

SAL "KAWA" (1)

No to wywiązuję się dzisiaj. Moje SAL'owe przygotowania wyglądają następująco: komplet nici mam, kanwa (chyba) ecru Aida 14 ct, i wzór. Jednym słowem wszystko gotowe. Jednak, idąc za ciosem, najpierw uporam się z choinką. Mam wrażenie że kawki będzie się wyszywało o wiele szybciej i o niebo łatwiej. W choince... częste zmiany kolorów, niektóre krzyżyki jednego koloru oddalone od siebie o lata świetlne. Więc póki wena jest, to niech choinka się skończy z moją pomocą, a kawka nie ucieknie :)


2 komentarze:

  1. Zatem powodzenia życzę i miłego krzyżykowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tych nici, ale i obrazek jest niezłych gabarytów ;)
    ja dopiero zamawiam nici :(
    Choinka zapowiada się przepięknie, a bałwanki taty normalnie przesłodkie, może się kiedyś uśmiechnę po wzór
    pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń