środa, 7 listopada 2012

prośby

Co prawda rzadko się to zdarza, że ktoś prosi mnie o wzór, jednak proszę aby w takich kwestiach kontaktować się bezpośrednio na mail'a. Ułatwi mi to wysłanie wzoru. Tak! Jestem leniwa! Nie chce mi się kopiować adresów, a co najlepsze często sprawdzam tylko komentarze do kilku ostatnich postów. W jednym z postów napisałam, że można napisać w komentarzach prośbę o wzór. Jednak to było rok temu... i właśnie widzę, że od maja kilka osób prosiło o wzorek i na pewno go nie otrzymało... bo nie sprawdzałam komentarzy tak daleko. Wiem też, że można komentarze sprawdzać w projekcie  bloga. Niestety robię to jakoś rzadko... jakaś niereformowalna jestem :P nie mogę się przyzwyczaić do zmian jakie już dawno temu zostały wprowadzone na blogspocie.
Wzory misiów Tatty Teddy można też znaleźć na chomikuj.pl - wystarczy dobrze poszukać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz