środa, 12 grudnia 2012

Pierniczkowo

Nie wiem jak to się stało, ale zaginęły mi gdzieś wykrawaczki do pierniczków. No a bez nich to się nie da zrobić takich pyszności. Obleciałam wiele sklepów. Na szczęście udało mi się kupić takie zwykłe. Jednak widziałam też szybko-wykrawaczki, 24 szt. umieszczone na wałku. Zapragnęłam je mieć, tyle że kosztowały 50zł, więc zrezygnowałam. Ale w poniedziałek, będąc przypadkiem w markecie zobaczyłam, że są one przecenione na niecałe 30zł. Zakupiłam i dziś wypróbowałam. Powstała seria pierniczków. Teraz można jeść bez wyrzutów sumienia, że na święta zabraknie :)

W trakcie pracy:


A tu już upieczone:


Teraz przede mną jeszcze lukrowanie i ozdabianie. Już się do tego przygotowałam. Zakupiłam różne posypki, a nawet barwniki spożywcze.

8 komentarzy:

  1. może ja jestem dziwna, ale najbardziej smakują mi takie gołe i wesołe
    ale fakt, że lukier i posypki sprawiają, że pierniczki wyglądają lepiej - zwłaszcza na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jesteś dziwna, bo ja też nie lukruję wszystkich, one są przepyszne takie gołe i wesołe, ale tradycyjnie z lukrem i posypkami też muszą być; najwięcej takich gołych to zjem przed świętami
    no i mam już upieczonych tyle, że każdy bezkarnie i legalnie może wyjadać nie ukrywając wyjadania nawet przed samym sobą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale smaka narobiłaś na pierniczki :)
    wolę je w takiej postaci bez lukru

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam,mniam,wygladaja bardzo apetycznie...a walek swietni skonstruowany...jeszcze takiego nie spotkalam...

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądają te Twoje pierniczki :) moje też jeszcze gołe a za lukrowanie biorę się dopiero w przyszłym tygodniu :) Wałek superowy :*
    PS. Paczuszka z kanwami dotarła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moje też czekają na lukrowanie
      dziękuję za info o kanwach :)

      Usuń
  6. Witaj, na pierniczki zrobiłaś mi smaka. Czy mogłabym dostać przepis. Ogólnie będę improwizować z narzędziami kuchennymi bo ani wałka ani foremek nie mam.
    rychela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego ozdabiania a na święta chrupania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń